Klachten en garantie

Klacht over Klein Festijn 

Wij willen je vriendelijk verzoeken om bij klachten altijd eerst contact met ons op te nemen. Wij zullen ons uiterste best doen om een passende oplossing voor je te bedenken. Je kunt ons mailen naar info@kleinfestijn.nl.

Klein Festijn zal je artikel(en) kosteloos herstellen als er iets ontbreekt of kapot is gegaan door de verzending. Heb je een wachttijd van langer dan drie maanden als we het artikel herstellen? Dan kun je hiervoor je geld terugvragen. Wat je terugkrijgt hangt af van het probleem. Indien van toepassing kunnen we een korting geven of de koopovereenkomst beëindigen.

Hoe kan ik mijn klacht melden?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kleinfestijn.nl.  Leid je klacht niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.  Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan kun je de klacht kenbaar maken via het platform van de Europese Unie.

Garantierecht

Hoe zit het eigenlijk met garantie?
Op elke aankoop heb je recht op de wettelijke bepaling omtrent garantierecht. Dit houdt in dat het artikel datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Verkeerd artikel ontvangen?

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen dien je eenmalig de verzenkosten te betalen. Wij sturen je gratis een vervangend artikel op.